I won`t look back.


halloj, nu funkar datorn igen!
håller på skriva mitt so-arbete nu, går väl sådär eller först hade jag skrivit färdigt allt och då råkar jag såklart tycka bort de... så måste skriva om de igen..

aja igår kom ju ida och madde, vi lagade fläskfilé, pommes och bea-sås blev faktiskt riktigt gott! sen åt vi glass och satt och pratade mest hela kvällen/natten.
vi klev upp runt 11 kanske, fikade, pratade ännu mer sen drog madde. så jag och ida åt glass och pratade, ida drog sen runt 4 kanske.

nu så väntar jag på mat, sen blire att skriva om so`n för orkar inte just nu..

Kommentarer
Postat av: Halv metern

haha glöm inte att spara nästa gång :)<3

2012-04-22 @ 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu