Hearing those words it makes me weak

precis ätit middag, så tvär kollade om jag tagit mej in på det jag valt på gymnastiet. hade tagit mej in på det jag valt som första val men jag vet inte om jag ska välja om eller inte, har extrem beslutsångest... aja det löser sig säkert.
idag vare först skola, var kul att träffa alla folk. fat mindre kul vare att ta gardasil sprutan, oj usch hatar verkligen sprutor! efter skolan drog jag till matilda, vi hade tänkt plugga biologi men båda hade glömt böckerna.. smart! så vi fikade riskakor och gjorde lite annat kul.

ikväll tror jag att jag ska ut och gå med niklas, måste höra med han. annars blire väl att plugga eller något sånt kul.


fin bild på matilda och jag, för nåt årsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu