Fan vad jag har gått lös, varit hopplös, vart en millimeter från förfall.

hemma från ett riktigt drygt pass på gymmet, kände att de var väldigt längesen jag var där sist. fast vägen hem med cyklen i motvind var nästan värre.. aja känns bra nu!
före det var jag i skolan, lite pinsamt på hk`n när jag och madde skulle gå till matsalen och hämta mjölk. då vare 12 mjölkpaket som satt ihop med typ plast sen tog vi tag på en sida var och då går plasten sönder och mjölkpaketen ramlar ner i golvet. ett mjölk paket gick också sönder så det for ut massa mjölk på golvet och dom andra blev typ krokiga... haha, fast det var ändå ganska kul.

men nu ska jag gå och äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu