jullov!

jullov nu eller för nån timma sen men ändå. fast jag är ändå inte så jätte taggad på jullov, men de är ändå ganska skönt.
först när vi kom till skolan fick vi lite fika sen gick vi till forum där kören sjöng. de va lite små drygt att stå där och sjunga men de gick bra. efter de åt vi mat sen samlades klassen i klassrummet och vi fick betyg och kramade lärarna. betygen var väl helt okej, inga IG iallafall men jag är ändå inte nöjd..
sen va jag lite på torget sa hejdå åt alla och så, sen gick bussen halv 12.

har inte riktigt planerat så mycke vad jag ska göra nu på lovet, men de blir väl åka snowboard, skoter, va med kompisar, julafton, nyår och lite annat kul.
ska gå ner och fika lite nu, för pappa ropade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu